Kanelbullens dag gånger två

image38


Igår träffade jag min J vid Stureplan på lunchen, och tänkte att jag minsann skulle unna mig själv en kanelbulle om vi gick och fikade. Det var ju ändå kanelbullens dag liksom...
Smet in på ett café och konstaterar förskräckt att kanelbullens dag inte var förrän i morgon! Panik! Ååh som jag hade längtat! Jag hade ju gått och tänkt på den där kanelbullen hela dagen och i ett par fasansfulla sekunder insåg jag att jag tagit fel på dagen och nu skulle jag inte få någon!
Fast eftersom jag är så himla snäll mot mig själv så fick jag en kanelbulle i alla fall. :P

Idag är det i alla fall kanelbullens dag. På riktigt denna gången.
Så det fick bli en kanelbulle idag med. Men nu blir det banne mig inga fler förrän till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0