En vecka kvar

Nu börjar kännas lite pirrigt. Bebisen kan ju faktiskt komma vilken dag som helst nu! I och för sig har både jag och J en tendens att dra ut på tiden lite när vi ska någonstans. Och bebin i magen brås ju faktiskt på oss.

Jag har haft onda förvärkar och sammandragningar och en ständigt molande värk ett par dagar nu. Ryggen värker värre än någonsin och jag blir snart galen av att inte kunna göra något utan att det hugger som knivar! 
Men förmodligen kommer vi hamna i Guiness Rekordbok i att ha gått över mest dagar. Och bebisen kommer att inta första platsen i kapitlet "världens största bebis".

Nu har vi i alla fall fixat alla de små detaljer vi har velat fixa innan den planerade ankomsten. Skruvat ihop skötbordet, tvättat alla bebiskläder, hämtat nya fina skötväskan och skrivit ut förlossningsbrevet. Nu kan bebisen komma tycker jag, för OJ vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0